Thursday, October 28, 2010

PERNIKAHAN DAN PERSANDINGAN ANUM

permintaan tuan empunya diri haruslah di utamakan.Dah namanya customer kan.saya mencuba sedaya upaya dan setakat yang saya mampu untuk membuatkan customer saya berpuas hati.macam biasa saya akan berganding bahu bersama rakan seperjuangan saya untuk merealisasikan hajat si pengantin.

anum dan pasangan bernikah di rumah dan majlis persandingannya di dewan LKPIM Kuantan.

biar gambar jelah yang bercerita.tak de idea nak karang mengarang ni...almaklumlah alam sekolah dah lame saya tinggalkan.pastu otak ni x diasah so mcmnilah jadinya kan.

jom layan pic time dia nikah dulu ok.



 pelamin nikah anum ni simple je.tapi dia nak kerusi camni.bukan yang jenis ddk bawah je.pelamin mcmni ok jugak.simple je.nice sbb color krim dan putih .

yang ni pulak laluan nak ke pelamin.boleh view sekali susunan meja untuk tetamu.maaflah time ni belum siap betul2 lagi.sbb tu nampak daun2 dan bungan2 bersepah lagi.masih touch up for last part.

nilah pelaminya.ni kat dewan LKPIM seberang jalan Hotel Sri Malaysia Kuantan tu.simple and nice. i like!!!!kalau u all xsuka nak wat macamne kan....selera masing-masing.tapi anum suka.....hehehe....rase lega dapat puaskan dan tunaikan permintaan pelanggan.kalau korg suka hasil kerja saya bolehlah hubungi saya.kalau ada idea lain pun boleh jugak boleh tukar-tukar idea.menambahkan ilmu katakan....

No comments: