Thursday, October 14, 2010

TAMAN PERTANIAN PILIHAN PUTERI

LOKASI: TAMAN PERTANIAN, INDERA MAHKOTA

Puteri dan pasangan memilih HB untuk menyiapkan pelamin dan meja makan beradab beliau dan pasangan.Tema persandingan beliau adalah ala-ala Persandingan Dalam Taman.

Ni nak story sikit pasal Taman Pertanian Indera Mahkota.Disini tempatnya lebih kurang macam dusun buah-buahan.Pelbagai jenis pokok buah ditanam di sini.Pastu area depan selepas gate masuk ade ruang lapang tempat orang selalu buat majlis perkahwinan.Tentang sewa tu saya kurang pasti.Tapi sudah beberapa kali lah saya menjalankan kerja saya di sini. Kalau sape2 yang berminat nak buat majlis perkahwinan disini boleh google info2 Taman Pertanian Indera Mahkota ni.

Tema majlis Puteri ni adalah White & Pink.Jadi saya dan rakan saya mencuba mengeluarkan idea2 yang boleh di terima oleh pengantin sekeluarga untuk menyiapkan tanggungjawab kami ini.

pelamin bertemakan White & Pink
di tengah-tengah di hiasi pokok hiasan

kalau ada sesiapa yang berminat untuk melihat pakej2 kami sila hubungi kami di talian yang telah di berikan di ruangan Hubungi Kami.

Segala kekurangan adalah datang dari pihak kami dan segala kebaikan dan kelebihan adalah datang dari Allah s.w.t.


No comments: