Monday, October 25, 2010

SELAMAT SUDAH MENJADI KAKAK IPARKU


2.10.10 abang sulungku (mmg ade 1 abg je xde kakak) selamat sudah dinikahkan dengan pilihan hatinya LINDA.

3.10.10 adalah hari persepsi di kediaman keluargaku.Aku yang dipertanggungjawabkan sepenuhnya oleh abang ku ini untuk menyelesaikan segala hal yang berkaitan dengan majlis menyambut menantu ini (menyambut satu-satunya kakak iparku).Abangku memilih warna tema MERAH,HITAM dan PUTIH.aku amati kombinasi ketiga-tiga warna ini menjadi pilihan pasangan pengantin masa kini.Memandangkan aku hanya ada 1 je abang dan ini adalah kali pertama keluargaku mengadakan kenduri kawin (anak yg pertama naik pelamin) dan aku juga nak promosikan business HERITAGE BRIDAL ini kepada jiran2 dan teman-teman serta jemputan maka aku memilih untuk buat grand sikit (tapi xover budget).Inilah hasilnya.Aku amat berpuas hati kerana ini adalah hasil dari tangan dan tenagaku sendiri dan dibantu oleh Yo (teman yg sentiasa menbantu) hadiah utk abangku.

hiasan kanopi +merah & putih+

-gambaran waktu malam-
-gambaran di siang hari-
-dekorasi meja santapan pengantin-
-hiasan meja santapan VIP-

-meja lauk pauk-
-pintu gerbang-


-mengabadikan kenangan keluarga bersama pasangan mempelai-

Di akhir entry aku mendoakan abangku ini bahagia bersama kakak iparku hingga akhir hayat.Pesanan penaja 'Cepat2 dapatkan zuriat'.hehehe boleh ke mcmtu......layannnnnnnn............


No comments: