Thursday, October 14, 2010

PERTUNANGAN LINDA DAN ERMAN

LOKASI: CHINI

cerita ni dah lapok.tapi tetap masih boleh menjadi koleksi hasil dari pihak HB yang sentiasa gigih menunaikan permintaan dan kehendak pelanggan.Walaupun masih belum berjaya seperti Weeding Planner yang dah masyur2 terbilang dan gemilang di luar sana .Pihak HB tetap berusaha memberikan perkhidmatan terbaik demi mencapai kepuasan pelanggan.

Linda telah meminta saya membuatkan 1 pelamin yg simple tapi menarik pada hari pertunangan beliau.memandangkan beliau juga bakal menjadi kakak ipar saya maka saya menerima tempahan beliau dengan hati yg terbuka.di samping itu dapat jugak saya memperkenalkan dan mempromosikan business saya ini di kawasan rumah beliau.


tak sempat nak ambik gambar pelamin saja, dorg ni datang terus ddk depan pelamin.
- semua menggunakan fresh flowers kecuali bunga hiasan bahagian atas pelamin-

rumah beliau rumah papan berlatar belakangkan dinding hijau.jadi saya memilih putih utk tema majlis pertunangan beliau.saya juga menggunakan full fresh flowers pada hiasan termasuk untuk hantaran.


diharapkan pasangan  ini berpuas hati dengan hasil ringkas pihak HB yang masih banyak ilmu perlu di pelajari.kami di HB doakan hubungan mereka suksess dan di akhiri dengan jodoh yang diredhai..

No comments: